- BLOG -

千葉のレンタル彼女 佐伯ゆりのブログ

2023年11月10日

沢山話したね💕︎ ~we enjoyed our talking

こんにちは😊😊

佐伯ゆりです🌸🌸

先日とってもスマートで優しい彼氏さんと東京駅でカフェデートしてきました!😆😆💕

カフェで食べたパンがとっても美味しかったの〜🍞見た目も丸くて可愛かった!😋

とっても美味しかったな〜🤍🤍

沢山食べちゃった!💭

ジュースもワイングラスに入っていてとってもオシャレ🥰

彼氏さんとのお話がとっても楽しくって2時間喋りっぱなしでした!😆

たっくさん話せて楽しかったな〜🎀🎀

たくさん話して、たくさん笑って、時間があっとゆう間に過ぎちゃいました!!💕💕

次会えるのが楽しみ!!💭

最後までブログを呼んでくれてありがとう〜!!😆😆

11月、12月のデートのお誘い受付中です🥰

🎄一緒にクリスマスデートしませんか??🎄

Would you like to date with me?💕
I can speak a little English, so you can enjoy dating with me even don’t understand Japanese!🥰🥰
I think we can not only go on dates together, but also show you around sightseeing spots!🌷🌷

I will also help you communicate with the shop staff, so please send me a message if you are interested💭💭

LINE待ってます☺️☺️

おすすめの記事

ページトップへ矢印